Tuesday 28 July 2015

Testimoni Coach Mel

"Dont wish for a good body work for it". 3 bulan saya menukar cara pemakanan saya dengan Shake Herbalife. Untungla rasa shake nye yg sangat sedap. Saya dapat melalui hari2 saya dgn menukar sarapan dan makan malam. Akhirnye saya berjaya menurunkan berat bdan sebanyak 13kg selama 3 bulan. (Hasil tidak tipikal. Keputusan ind berbeza2) Yang paling best saya masih boleh enjoy makanan kegemaran saya. Yang penting anda punya coach untuk pantau anda dan memberi semangat dari hari ke hari. Sekiranya anda serious, saya boleh membantu anda jadi coach anda dan saya akan pastikan anda turun berat badan. "Listen to your coach and follow the plan" In sya allah .. Syarikat kami sangat prihatin terhadap kepentingan client kami. Kami bukan jual produk tetapi kami pentingkan hasil anda. Hasil anda adalah kejayaan kami. Hubungi saya untuk jadi coach anda dan ianye percuma. Produk Herbalife boleh turun berat badan dan boleh juga naik berat badan makanye anda memerlukan khidmat saya untuk membantu anda. Hubungi saya Coach Mel 0123228794
Hasil tidak tipikal keputusan individu berbeza2.

No comments:

Post a Comment